czwartek, 16 sierpnia 2012

DAWIDEK

Hejka! Dawno mnie tu nie było, ale postaram się to nadrobić.
Wczoraj dziadek miał urodziny to mu złożyłam życzenia potem zjedliśmy obiad wszyscy razem.
Po obiadku odpoczynek przed telewizorkiem. Około 16 przyjechałl wujek z kuzynkami i ciocią wypili kawe trochę posiedzieli. I przyjechali znajomi z małym Dawidkiem.
Bawiłam się z nim!! Nagle usłyszałm konia przed domem, okazało się, że przyjechał taki pan na koniu u którego jeżdżę. Bardzo ucieszyłam się jak zobaczyłam Dorę. Od razu wsiadłam na nią i zaczełam jeździć w terenie. Jak miałam już dosyć rozebrałam ją i puściłam do ogrodu, zajadała się trawką. Poszłam na grilla, a potem bawiłam się z Dawidkiem do 23:30. Jak odjechał to szybko się wykąpałam i poszłam spać. Po całym dniu byłam tak wyczerpana, że jak się tylko położyłam to odrazu zasnełam. Teraz dodam kilka zdjęć tego małego brzdąca! :]
Potem może dodam drugiego posta i napisze co dzisiaj robiłam i jakie mam plany.
Komentujcie, obserwujecie mojego bloga!!! :D

 
















 
Buziaki ;**

12 komentarzy:

  1. słodziaak z niego :)

    http://seizethem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki ;* pozdrawiam i obserwuję ;*

    ps: fajny blog ♥ zapraszam do mnie:

    http://chocolattecupcakes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajnyy :-)

    1juulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziak ;D

    Zapraszam do mnie : brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziusi! ;3 :**

    OdpowiedzUsuń
  6. zajęty dzień miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki słodziutki <3 oczywiscie obserwuje i zapraszam do mnie moze tez zobserwujesz poxisroxi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń